BIP
« powrót

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

INFORMUJEMY, ŻE Z POWODU URLOPU
BIURO POWIATOWEGO RZECZNIKA KONSUMENTÓW

BĘDZIE NIECZYNNE

w dniu 25 lipca 2017r.


 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje interesantów w budynku Starostwa Powiatowego w Jarocinie (Al. Niepodległości 10-12) w pok. nr 17, 

w każdy poniedziałek i wtorek w godz. od 8.00 – 16.00.


 

Kontakt: 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów
 
 
 

Infolinia Konsumencka

Masz problem i nie wiesz, gdzie szukać porady? Nie wiesz jak skutecznie złożyć reklamację w sklepie? Chcesz zwrócić towar, rozwiązać umowę z usługodawcą lub dowiedzieć się jak skutecznie dochodzić swoich praw? Pierwszą pomoc uzyskasz na Infolinii Konsumenckiej 801 440 220.

Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Fundacja Konsumentów prowadzą Infolinię Konsumencką, która jest dostępna w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00. Każdy konsument, mający problem z przedsiębiorcą, może zwrócić się po poradę prawną, dzwoniąc pod numer 801 440 220. Porady nie są udzielane przedsiębiorcom. Porady są bezpłatne, dzwoniący ponosi jedynie koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora.

 
 
 
 
« powrót Drukuj

Czytaj również: